Ponúkame možnosť podania daňového priznania elektronicky v priebehu celého roka. Pre všetky fyzické aj právnické osoby. Online z domova. Starosti s podaním daňového priznania nechajte na nás.

Potrebujete podať opravné alebo dodatočné daňové priznanie?

Táto služba je určená pre klientov, ktorí využili doplnkovú službu e-podanie na podanie riadneho daňového priznania.
Administratívny poplatok za opravné priznanie je 5 €. Postup, ako podať opravné daňové priznanie krok za krokom nájdete TU.

Poplatok za spracovanie dodatočného priznania je 10 €. Postup, ako podať dodatočné daňové priznanie krok za krokom nájdete TU.

Potrebujete opravné alebo dodatočné priznanie, ale riadne ste nepodali cez nás? Kontaktujte nás na: podpora@onlinepriznanie.sk.

Ako to funguje?

Vyplníte formulár

V aplikácii vyplníte daňové priznanie a v 3. kroku zvolíte “e-podanie”. Vytvoríme vám plnú moc (pri type A i evidenčný list), ktorú vytlačíte, podpíšete a naskenovanú pošlete na email: podpora@onlinepriznanie.sk vo formáte PDF.

Pošlete nám email

Spolu s plnou mocou nám pošlete aj prílohy. Ich zoznam nájdete v daňovom priznaní vo vašom emaili. Prílohy naskenujete a pošlete na email: podpora@onlinepriznanie.sk vo formáte PDF. Pozrite sa, ako nám správne poslať podklady.

Podáme za vás

Keď dostaneme od vás všetky podklady, podáme daňové priznanie za vás na miestne príslušný daňový úrad. Aby ste mali istotu, pošleme vám potvrdenie o podaní. A máte po starosti.



Potrebujete podať dokument určený pre Finančnú správu SR elektronicky a neviete, ako na to? Využite našu novú službu e-dokumenty a hoďte starosti za hlavu.

Ako to funguje?

Vyplníte formulár

V aplikácii vyberiete jeden alebo viac dokumentov, ktoré potrebujete doručiť Finančnej správe SR.

Dostanete plnú moc

Po vyplnení registračných údajov sa vygeneruje plná moc, ktorá je potrebná k zastupovaniu vašej osoby/ inštitúcie na Finančnej správe. Za registráciu zaplatíte jednorázový poplatok 14.90 €.

Podáme za vás

V priebehu roka nám pošlete podklady a prílohy k elektronickému podaniu dokumentu vo formáte XML. Dokument za vás podáme elektronicky. Po spracovaní podania dokumentu daňovým úradom vám zašleme potvrdenie o podaní. Spolu s ním obdržíte aj faktúru za podanie. Cena za e-podanie dokumentov je 5 €/mesiac.

Aký typ dokumentu môžeme podať?

Finančnej správe SR môžeme podať tieto dokumenty:

  1. DPH a kontrolný výkaz
  2. Prehľad zo závislej činnosti
  3. Iné dokumenty (žiadost o vydanie potvrdenia o bezdlžnosti, žiadosť o potvrdenie zaplatenia a výšky dane po podaní daňového priznania)

Neváhajte dlho, čas na využitie služby e-podanie sa kráti.